Scrapblog-Karin

zondag 26 december 2010

Wild Orchid Challenge #13

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke 1e kerstdag hebben gehad. Wij hebben een hele leuke en gezellige dag gehad bij mijn ouders.
Vandaag zijn we lekker thuis, dus ik heb lekker de tijd gehad om dit kaartje af te maken. Ik kwam op het challenge blog van Wild Orchid en vond het zo'n leuke challenge, dat ik er dit kaartje mee heb gemaakt. De challenge is om de kleuren rose-wit en zilver te gebruiken.
Ik heb papier gebruikt van Magnolia en Making Memories, Zva Creative swirls en bloemen van Wild Orchid Crafts. Tilda is ingekleurd met de volgende copics:
E50-E51-E93-E44-E43-E42-E41-R85-R83-R81-YR21 en YR23.
Ik heb glitters aangebracht op de handschoenen en onderkant van de jurk.
***
I hope you all have had a wonderful christmas. We had a fabulous time at my parent's home with the family.
Today I had some time to finish this card which I made with the challenge from the Wild Orchid Challenge blog. The challenge is to use the colors pink-white and silver.
I used Magnolia and Making Memories paper, Zva Creative pearls and ofcourse flowers from Wild Orchid Crafts.
I used the following copic sketch makers for Tilda: E50-E51-E93-E44-E43-E42-E41-R85-R83-R81-YR21 and YR23. I put some glitters on Tilda's dress and gloves.
***
Fijne dag, liefs Karin

4 reacties:

Romy zei

Oh wauw, wat een leuke kleurtjes...helemaal mijn ding. Het is een supermooie en chique kaart geworden! Nog een hele fijne tweede kerstdag!

Fia zei

Na alle kerstkaartjes ook weer heerlijk om een "gewoon" kaartje te maken!!
Hij is erg lief en prachtig van kleur!

Ook een gezellige 2e kerstdag Karin en een goed 2011 met je gezin.

groetjes Fia

Danielle zei

mooie kaart Karin! mooi dat roze-wit-zilver. ik vind je bloemetjes super gaaf!

Kathy zei

Oh this is so pretty! I love the colors and the papers that you have used. Such a pretty image too!
Thanks so much for playing along with us at WOC.
:)Kathy

Een reactie plaatsen